Gött att det löste sig!
Synd att det antagligen är långt mellan de du träffade och de som fattar beslut om t.ex. webbsidan. Annars hade det ju varit lätt för dem att bara lägga upp en fil som man kan lägga på USB-sticka själv.
Andersson tv med split screen qled6531uhda
Re: Andersson tv med split screen qled6531uhda
HejMastermumin skrev: ↑9 juni 2024, 21:00:48 Uppdaterade enligt instruktion på tvn och nu har jag split screen.
Dvs två identiska bilder sida vid sida på tvn. Jag kan alltså se samma program i stereo.
Vad göra?
Har valt att återställa tvn så jag fått logga in igen.
Har dragit kontakten.
Dragit ut alla kablar från andra enheter
Inget har hjälpt
Har dock läst att vissa tv har split screen som valmöjlighet men kan inte hitta om min har det eller hur jag stänger av det.
Det enda annorlunda är att jag satte in ett usb och formaterade detta då minnet var litet. Sedan uppdaterade jag.
Har tagit bort usb men det hjälpte inte
Har letat efter en factory reset men ej hittat. Är orolig att jag behöver en usb med ny firmware om jag gör favtory??
I så fall, var hittar man detta?
Jag har exakt samma problem.
Känns som att det ändå är Netonnet som äger problemet, och borde rätt snart rätta till det ”online” med rätt firmware.. Ser visuellt att det blir en massa kunder som släpar sina tv’n till affären för en handpåläggning, och det kan ju bli en hel del köer
Eller vad vet jag, är ju bara en basic Andersson owner