Oj, ja det är inte stort alls, men det känns ändå stort när du är på marken och inte i luften. Om jag räknar rätt har du runt 3ha? Vi ligger på 1.2ha och det känner jag är väldigt stort, så du har det dubbla.. Men du har ju träd och så också förstås. Får lite mer känslan av hur stort du har det.
Jag har ju sett bilderna när du lägger kabel, det är massa pengar du lägger på detta, men måste vara så skoj ändå när du kan börja använda masterna för att sända och ta emot, som är länge sen givetvis - men ändå
För mig är det största jag gjort är att jag köpte en trädgårdstraktor förra året så jag kunde klippa gräsmattorna enklare
Klart du måste köpa mer mark, tråden "Att bygga en amatörradiostation" får ju inte avslutas för att du har slut på mark

du får väl se till att de andra sändaramatörerna betalar en ordentlig avgift så du kan fortsätta expandera
hehe.. det är skoj att se på dina projekt!
Lite sugen har man ju blivit på att slänga upp en mast på gården, men samtidigt.. behöver säkerligen tillstånd, behöver cert, behöver skaffa utrustning och allt annat.. så i detta livet blir det nog inte, även om det skulle vara skoj. Men jag har alldeles för många andra hobbys som redan slukar pengar och framförallt tid