elektronisk varvräknare till volvo 850
elektronisk varvräknare till volvo 850
någon som e haj på húr man kan bygga en sådan med hjälp av lysdioder
då jag är nybörjare innom småelektroniksområdet så vore det jätte snällt om vi kan hjälpa varandra .
det jag har planerpå e att ha lydioder i en liggande stapel som e i olika färger och vid vissa varvtal så ska de lysa en skarpare lampa som visar vilket varvtal man har max vrid på och en lampa i slutet som visar när motorn är på väg att övervarva ...
du skulle inte kunna rita ett schema så kan vi diskutera oss till en bra lösning på de hela ...
motorn e 5 cyl
det jag har planerpå e att ha lydioder i en liggande stapel som e i olika färger och vid vissa varvtal så ska de lysa en skarpare lampa som visar vilket varvtal man har max vrid på och en lampa i slutet som visar när motorn är på väg att övervarva ...
du skulle inte kunna rita ett schema så kan vi diskutera oss till en bra lösning på de hela ...
motorn e 5 cyl
Rita scema finns det nog flera av oss som kan, själv tar jag 600 kr +moms om du är intresserad. Annars får du nog anstränga dig lite mera först, tex genom att leta lämpliga ideer på google. när du hittar något som verkar stämma kan vi nog hjälpa dig mera (gratis
), men jag tror ingen vill sitta och rita schema i flera timmar för skojs skull.

-