Roboten i MadModders länk rör sig nästan otäckt verklighetstroget. Ljudet är lite skumt på en del ställen (är smått säker på att ljudet är redigerat), men den är riktigt cool!
Det är visserligen tredje gången det länkas till den filmen, men man kan aldrig se den för många gånger.
LaRdA: Lyckas inte öppna sidan nu. Provar senare. Nu ska jag ut.
Roboten i MadModder länk ... får mig att rysa. Det käns som ett djur med missbildade ben som tränar dresyr.
Dels att den saknar "huvud" så att man inte vet vad som är fram och bak men framför allt att benen är "fel". När den är så stor så förväntar man sig att den ska kliva fram som en häst och inte tassa fram som en hund/katt.
Iofs så kan jag tänka mig att det är en fördel att den är liksidig. Billigar att producera (bygg två lika halvor) och lättare att programera "fram/back". Så är den säker lättar att köra också när man bara kan välja vad som ska vara fram back.
Inponerande att den klarar så stora "provokationer"...
den som gick efter väggen va ju frän! Men hur håller den sig fast?! när den gick på väggen så tänker man ju sugkoppar, men på trädet så funkar ju det lite sämre....
Precis, och det står också i presentation om den. Den filmen där den går på en tegelvägg så ser man att den bara tar benen precis i murbruken mellan tegelstenarna just för att den inte får något grepp om tegelstenarna i sig. Man kan också ana klorna i någon av videorna på den. Tycker dock att det är lite imponerande att dom små klorna kan hålla uppe hela vikten även om den nu inte väger så extremt mycket.
uh, den har ja sett förut och ja ryser lika mkt varje gång jag ser den.
usch.. den ser ut som.. ja .. jag vet inte. den är bara creepy! !
(även om den är lite fräck )