Totalt förvirrad av en DPST rocker switch med lampa

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Palle500

Totalt förvirrad av en DPST rocker switch med lampa

Inlägg av Palle500 »

TomasL jag insåg mitt misstag och rättade till detta i nästa inlägg det ovanför ditt med bild på databladet.
Edit
Missade att TS skrivit artnr i inlägg #1
"Varianten jag beställt är LRA32H2FBGEN 250V och den ska enligt datablad vara 2-polig med inbyggd grön lampa."
Så det är en 250 VAC lampa. Grön blir den då den lyser genom den gröna plasten.
Användarvisningsbild
TomasL
EF Sponsor
Kontakt:

Re: Totalt förvirrad av en DPST rocker switch med lampa

Inlägg av TomasL »

Jag fick aldrig någon varning om att du hade postat, så därför blev det nog som det blev.
Palle500

Inlägg av Palle500 »

Är ju problemet med TT (Tapa Talk) man kan endast infoga en bild/ inlägg och endast när det skapas, aldrig vid editering. Därför gör jag dubbel poster fast med olika texter.
JensL

Inlägg av JensL »

Hej,

Kul att man kan skapa diskussion. Nej det är inget jag leker med, men jag är väldigt intresserad. Det är bara frågor som dyker upp i mitt huvud när jag läser om saker och ting. Vad är då bättre än ett forum specifikt för elektronik och med massa experter? Jag har ju fått otroligt bra svar :)
Användarvisningsbild
HUGGBÄVERN
Tidigare soundbrigade
Kontakt:

Inlägg av HUGGBÄVERN »

Där hade du faktiskt fel Jens; det heter "Kul man kan skapa BRA diskussion"! :wink:

Vi är alla "experter" på något och just den stora variationen i expertkunskaper gör forumet så himla bra. 8)

Och som Glenn skrev - du ställer en fråga och ger mycket information med bilder och allt. Vi har sett exempel få folk som bara skriver: "Min TV funkar inte, vad är det som är trasigt?" eller i något fall någon som hade något hemligt och gav inga svar på följdfrågor utan hänvisade till "sekretess".

Visst är en strömbrytare en simpel grunka men det finns strömbrytare och det finns strömbrytare ... :humm:
Skriv svar