Hej,
jag har just fått den berömda "ändan ur vagnen" och ritat klart frontpanelen till min sidsynth, men den här gången använde jag Schaeffer's Front Panel Designer. Tänkte dock höra om det var någon på forumet som har fräs, vill tjäna en hacka och har lite tips om hur man kan konvertera den till lämpligt fromat.
/offe
Konvertera .fpd till autocad?
Jo, det ante mig. Har dock hört att det ska finnas ett plugin till AC som ska klara formatet. Nedrans, vad krångligt det ska vara då. Alla gratiscad jag hittat till windows strular något helt ofantligt. Är det inte det ena så är det det andra...
Sist jag började på en panel till synthen (över ett år sedan) så gav jag upp på grund av alla problem med programvara. Nåja, skam den som ger sig.
/offe
Sist jag började på en panel till synthen (över ett år sedan) så gav jag upp på grund av alla problem med programvara. Nåja, skam den som ger sig.
/offe
Re: Konvertera .fpd till autocad?
Hejsan,

Jag har fräs och jag kan dessutom hantera FPD-filer som underlag. Hör av dig via PM om du är intresseradoffe skrev:... men den här gången använde jag Schaeffer's Front Panel Designer. Tänkte dock höra om det var någon på forumet som har fräs ...

Fagge: Ja det hade ju varit kanon, det skulle jag lätt kunna betala en slant för. Samtidigt vore det kul att lära sig så man kan göra lite mer avancerade kreationer i framtiden. Följde med intresse denna tråd men hittade inget som jag direkt fastnade för. Hmmm... Ska nog ta och testa ett par av dem igen.
/offe
/offe