Vidröringsavkännare Säkerhetsdörr

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Gimbal

Re: Vidröringsavkännare Säkerhetsdörr

Inlägg av Gimbal »

Kanske behöver dörren smörjas in med något fett i rostskyddande syfte? :humm:
Akai

Inlägg av Akai »

Men hur det än är. Om det är en vuxen människa vi pratar om så måste det väl ändå gå under trakasserier?

Och då lär det ju gå att ta tag i så att säga, med lämpliga motmedel.

Jag hade tagit det med hyresvärden / föreningen.

Om det nu är så att personen i fråga tycker om att få en reaktion på sitt beteende så lär det ju bli än värre om det plingar varje gång han sätter ändan mot dörren.. då har han ju fått mer vatten på sin kvarn.

Nä, häststängsel, eller ännu hellre tjurstängsel aggregat :P så lär nog ändan hålla sig borta från dörren :badgrin:
Användarvisningsbild
Klickmans
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Klickmans »

@Akai

Been there, Done that.

Dom tar emot min klagan, men sen händer inget mer. Samma sak på andra hållet, när han klagar.
Haft mycket problem med att han tvättar kopiöst mycket, i den tvättstuga han byggt i lägenheten.
Drog ut ett rör för sin torktumlare genom fönstret, så det blev omöjligt att vistas på min balkong.

Ja, jag ska försöka att ignorera idioten, och flytta (till något trevligare) vid tillfälle.

Hoppas idioten aldrig försöker röra mig när spriten ger tillräckligt mod, då blir det riktigt tråkigt.
(Kanske ska hyra hos Teknikern, där hade jag fått lugn o ro. Precis så ska det vara, man hjälps åt)
Känner igen det han skrev om verkstaden, grannar som mobiliserar sig för att få bort "problemet"

Den Svenska avundsjukan även kallad.
Skriv svar