Jag har nyligen skaffat mig en tredje domän och har nu tänkt att jag skall "kopiera" EF's fullkomligt fantastiska gränssnitt.
Jag har mha en go moderator fått reda på att EF nyttjar phpBB och att det gränssnittet är gratis.
Jag har inte riktigt vetat vad jag velat göra med min hemsida men det har aktualiserats att jag inte vill ha med vissa personer att göra och kan slippa det om jag istället för att skapa projekt på EF skapar det i egen hemsida.
Jag är mycket medveten om att trafiken kommer bli mycket sämre men som jag ser det är jag för det första inte jätteintresserad av kommentarer även om jag tycker det är mycket roligt (positiva såväl som negativa), för det andra skriver jag mer för mina vänner.
Ett litet problem angående detta är att folk inte kan se bilderna utan att vara inloggade vilket jag inte gillar, jag vill kunna länka till polare UTAN att dom skall behöva logga in, fix för detta har dock MadModder tipsat mig om.
Å andra sidan har jag tänkt skräddarsy mitt forum så att det ENDA folk kan göra när dom loggar in är att ge kommentarer, jag suktar som sagt inte efter kommentarer men grejen blir att jag blir administratör över dom så jag kan sålla bort kommentarer som kanske inte passar så bra, bara att nämna det i en fotnot, typ.
Framförallt får jag det trevliga EF's användargränssnittet och jag kan jobba ifred.
Vad tror Ni om det?

MVH/Roger