Jag lider av extrem beslutsångest, kring allt, jag menar ibland har jag haft beslutsångest över vilka strumpor jag ska ta på på morgonen, okej kanske inte den nivån men inte långt ifrån.
Har dessutom lite neuropsykiatriska diagnoser så jag är nog lite jobbigare kring sådana här beslut än andra, iaf i diskussionen kring det hela.
Jag förstår de flesta känner de sagt vad den kan för att hjälpa mig och jag är väldigt tacksam för allt det. Det vore dock väldigt skönt att höra från någon som jämfört flera av dem så man kan få höra lite jämförelser och så.
Det är ju främst det, faktan som inte direkt står på faktabladet (på produktsidan, inte prisjakt men tidigare har jag tyckt prisjakt varit väldigt enkla att använda för jämförelser av andra produkter).
Haha den boken har jag aldrig läst men däremot hört nämnas flera gånger tidigare, dock aldrig fått den rekommenderad konstigt nog.
Får väl hoppas att detta inte var en diss mot mig som jag märker först när jag öppnar boken utan att den faktiskt hjälper mig fatta snabbare beslut.