Tack swesysmgr för dina ansträngningar!
De som listas i Jonard har jag (förutom 96pin, sista numret står förresten för antalet etiketter i paketet), DIL28 finns däremot definitivt både i RM6 (Jonard listar den vanligaste, dvs RM6) och RM3, jag har nämligen EPROM i RM6 och RAM i RM3 (båda 28-pin).
Vet inte hur mycket virning det blir i slutändan men jag skulle vilja "kunna" för visst, man behöver inga etiketter egentligen.
MVH/Roger
PS
Jag sysslade för några år sedan med att cadda vir-etiketter i Eagle, fick caddat några varianter vad jag kommer ihåg men tror det stupade på alla hål som "måste" göras, vilket det ju inte måste som du så träffande påpekar. Om man gör etiketter på det här viset så blir det i alla fall en hel del klippande samtidigt som klistret bör vara robust för det är inte säkert att man bara behöver veta pins endast vid själva virningen...
Hur hittade du den sidan i Jonard-katalogen förresten? Jag har letat som en galning efter den informationen för Mouser refererar till den katalogen men inte hittat det du hittat, jag har tom försökt två gånger vilket ju bara än en gång vittnar över hur jag suger på datorer