Såhär ser lagret ut, inget fett, jag har inte rengjort det

P.S. Borde man byta till rullager istället för kullager, tänker mig dom är bättre lämpade för den typen av påfrestning som en bänkslip utsätts för.

). Jag har en https://www.biltema.se/bil---mc/elsyste ... 2000031707 där. Vidare till relät och sedan till en kontakt jag trodde var direkt till chassie. och relät klickade. Hmm bra. Men när jag vred igång batterifranskiljaren så funkade det inte längre !!??? Tog en stund innan jag kom på vad jag gjort för fel. Två fel blev nästan ett rätt
 ). Jag har en https://www.biltema.se/bil---mc/elsyste ... 2000031707 där. Vidare till relät och sedan till en kontakt jag trodde var direkt till chassie. och relät klickade. Hmm bra. Men när jag vred igång batterifranskiljaren så funkade det inte längre !!??? Tog en stund innan jag kom på vad jag gjort för fel. Två fel blev nästan ett rätt  . Chassie sladden var fel. Jag får skylla på sladd spagetti. Två svarta på nästan samma ställe, en jord och en ibland plus. Att nått ändras när jag vrider på batterifranskiljaren tyder på ström tjyv. Så jag vrider av vid längre tids parkering.
. Chassie sladden var fel. Jag får skylla på sladd spagetti. Två svarta på nästan samma ställe, en jord och en ibland plus. Att nått ändras när jag vrider på batterifranskiljaren tyder på ström tjyv. Så jag vrider av vid längre tids parkering.  .
 .Sagt och gjort, fuktaren anlände idag och det fungerar som förväntat. På vid 70%, av vid 90%. Kör minst 10 sek åt gången och i nuläget drygt en minut på 10min rapporteringsintervall.JanErik skrev:Ska sätta upp en ESP8266 tillsammans med en AM2320 (och DHT22 om jag behöver flera kanaler) och en "USB Humidifier Donut" för att hålla fuktighet i "tältet" när min svampodling (ostronskivling, citronskivling, rosa ostronskivling) börjar bli klara att ge frukt. Förstås loggas data över MQTT.
 . Vågar man bygga en egen? Sitter resistorn till irled internt?
 . Vågar man bygga en egen? Sitter resistorn till irled internt? efter org förpackning. Där ir sladden borde finnas.
  efter org förpackning. Där ir sladden borde finnas.