Är en STM32 bra att använda som USB I/O-modul?
Re: Är en STM32 bra att använda som USB I/O-modul?
Du är för duktig/fin för att göra grundjobbet uppenbarligen
får du ett interupt?
KOlla om du satt denna till 1
TimHandle.Init.RepetitionCounter = 0;
Varför uppfinna hjulet på nytt?TomasL skrev:Du är för duktig/fin för att göra grundjobbet uppenbarligen
Den fanns inte ens med. Trots att jag hade bockat i den i CubeMX.Rick81 skrev:får du ett interupt?
I alla lägen måste man lära sig krypa, innan man kan gå, du försöker springa, och du kan inte ens vända dig.Al_Bundy skrev:Varför uppfinna hjulet på nytt?TomasL skrev:Du är för duktig/fin för att göra grundjobbet uppenbarligen
Och som en förklaring, alla vi som har haft spädbarn vet att: vända sig->krypa->resa sig->gå->springa
Att tro att man från spädbarn (dvs, du Al_Bundy), börja springa direkt, nä det funkar tyvärr inte så i det verkliga livet.
Du måste lära dig att vända på dig, för att sedan kunna resa dig på de fyra och börja krypa, därefter resa dig på två och lära dig att gå, först därefter kan du böja springa.
Sorry, det finns tyvärr inga genvägar.
Finns massor av genvägar. Du låter som min gamla gymnasielärare som var petnoga med att man måste kunna huvudräkning och skriva ekvationerna med papper och penna. Annars klarar man sig inte i livet.
Idag är han pensionär och jag är högre utbildad än vad han är.
Idag är han pensionär och jag är högre utbildad än vad han är.
Jag ska göra det. Tack för detta iallafall.Rick81 skrev:Testa lägg till raden..
Möter min skäliga andel av dem dagligen, de flesta är kompetenta dock lite okunnigas inom mitt område, vilket innebär att jag måste utbilda dem, för det mesta.
Al, du skrev tidigare att du jobbar mot innovatörer och uppfinnare, Jag kommer att inom SUF gå ut med en varning om att inte använda av oss kontrollerade programmerare, detta eftersom att jag upplever att du saknar all form av kompetens.
Du kan ringa mig, om du vill, och diskutera detta, om du vågar. Jag kommer att pma dig mitt mobilnummer.
Al, du skrev tidigare att du jobbar mot innovatörer och uppfinnare, Jag kommer att inom SUF gå ut med en varning om att inte använda av oss kontrollerade programmerare, detta eftersom att jag upplever att du saknar all form av kompetens.
Du kan ringa mig, om du vill, och diskutera detta, om du vågar. Jag kommer att pma dig mitt mobilnummer.
Men snälla. Lugna ned dig. Du kan inte kräva full erfarenhet från en person som har suttit 5 dagar med STM32.
Det har ju varit nyår, jul osv.
Övrigt så borde du tänka över ditt beteende.

Senast redigerad av Al_Bundy 4 januari 2019, 19:40:37, redigerad totalt 1 gång.
Men då borde du vara lite mer ödmjuk, och försöka lära dig. Istället för den position du intar här, dvs inte vilja lära, då det är jobbigt/Tar tid.Al_Bundy skrev:Men snälla. Lugna ned dig. Du kan inte kräva full erfarenhet från en person som har suttit 5 dagar med STM32.![]()
Eller vad man nu skall kalla det, Inom SUF bygger vi upp en databas med lämpliga underleverantörer till våra medlemmar, det inkluderar även programmerareAndLi skrev:Kontrollerade programmerare?