Hej!
Kul att du också kan vara reserv.
Och faktiskt är du, för andra gången, skyldig till att jag börjat logga in här.
Det var ju från början du som (omedvetet) gjorde att jag hittade forumet.
Den här gången var det så här:
För fyra år sedan (när jag gjorde ”uppehållet”) så hann jag inte riktigt med forumet. Sedan fanns det inte så intressanta trådar. För ca 2 år sedan började jag läsa här igen. Då och då. Sedan i princip varje dag. Men kände inte för att logga in.
När jag hittade prylen (mer om det snart) i Hägersten så mindes jag något om dig och Hägersten, så valet stod mellan att logga in och att maila dig. Men när jag skulle logga in så insåg jag att det tog emot av någon orsak.
Så jag började skriva några rader till dig. Och insåg efter en stund att: ”Ha! Det här är ju kul. Jag kan lika gärna skriva det på forumet istället”. Så då loggade jag in och startade tråden.
Det kan låta underligt att starta en ”jag behöver hjälp”-tråd efter fyra års frånvaro, men man måste ju testa för att det ska kunna bli möjligt.
Senaste om paketet:
Det är betalat och nästa steg är att skicka mail till säljare och Jonaz för att pussla ihop tider och sådant. Det blir i morgon tisdag.
(Såg att jag fått två PM. Vet inte om de är relaterade till tråden, men jag kollar i morgon tisdag.)