Tjockleken i dom största är 8mm.
Tyvärr så har jag inga fina snajdiga tips utan jag körde bara vanligt hederligt slit med en vanlig borrmaskin

En magnetborr känns som en väldigt trevlig lösning. Jag borrade hålen efter jag gjutit epoxin så jag vet inte om de hade funkat med magnet.
Jag satte fast skenan provisoriskt och om jag minns rätt borrade hål i ändarna och på ett par ställen längs sträckan så jag kunde fästa den ordentligt och justera in den de sista. Sen borrade jag igenom epoxy lagret i varje hål sen plockade jag av skenan och borrade och gängade allt. Efter de så på med allt igen och den gången på med hela gantryt som sen får bestämma positionen på skenan på motsvarande sida. Jag tror jag gjorde iordning ett första hål så jag kunde fästa skenan sen borrade jag bara igenom epoxyn på resten av hålen. Borrade sen flyttade gantryt ett hål och borrade igen och hela tiden så nära gantryt som möjligt för att få så bra position som de går.
Man får va noga då de inte är mycket att spela på. tror de är två hål som blev skit som jag fick strunta att sätta skruv i men de får väll ses som godkänt då de är över hundra hål