Stämjärn, är du snickare också?
Många strängar på lyran, tydligen
Jag kan då rekommendera ett något udda ställe du faktiskt kan köpa stämjärn på dvs ELFA
ELFA är väl å andra sidan inte så kända för att vara billiga men ibland överraskar dom faktiskt samtidigt som kvaliteten är hög.
MVH/Roger
PS
Drömde om mina Raaco-skåp i morse, det blir preliminärt bättre med dessa stora skåp för jag kan ställa ett på hyllan och bara montera ett på väggen alldeles bredvid, dock såg jag först ett problem med att jag vill separera i halv-skåp (som ursprungligen var tänkt) för att få in HC, 4000 och LS i var sitt (observera att HCT hade/har jag inte tänkt samla på), men nu har jag fyra "halv-skåp" och då blir det ett halv-skåp över, men jag har en massa annan junk som kan få husera i dom och då har jag muppigt nog tänkt göra såhär, jag delar skåpen med vit tejp (<5mm) och märker/skriver med eventuellt samma tejp varje halv-skåp på sidan, sen sätter jag en röd prick på dom etiketter som inte tillhör kretsfamiljen dvs jag isolerar varje kretsfamilj med var sitt halv-skåp och om det blir några fack över så får dom prickar. Man skulle naturligtvis bara kunna sortera på så att man får överskottet sist också men det vill inte jag, coolare att bara titta på sidan av skåpen för att se vad det är för kretsfamilj och när nästa kretsfamilj börjar.