danielr112 skrev:Roger: Det är kanske det dummaste du har hört men det har dessvärre påtalats ganska många gånger att ditt sätt att faktiskt lyssna och ta in andras förslag inte är det mest optimala.
Sett ur vems synvinkel?
Inte ur min i alla fall för jag tycker jag tar till mig synpunkter direkt om jag förstår dom och tror att dom kan underlätta för mitt "Good Enough"-bygge.
Du förkastar oftast förslagen som helt irrellevanta och anser att ditt sätt är det rätta.
Gör jag verkligen det?
Är jag så arrogant
Det hade varit skillnad om du istället bara säger att du vill prova ditt sätt och göra fel istället för att förslagen som ges är helt fel...
Det här är bra för det är PRECIS det det handlar om!
Jag har inga problem med det du gör och det är bra att du gör som du själv vill och det får du. Jag är sådan också. Men jag har personligen också lärt att på ställen som är publika så måste man ta tillvara på att folk vill ge tips och hjälp och inte bara förkasta dessa direkt. Gör man det så kommer också kommentarerna som du får lite då och då om att du inte lyssnar eller tar till dig!
Intressant.
Ta nu ovan rätt! För jag har inget som helst otalt med vad du gör eller inte även om det känns
fruktlöst ibland med tips 
Så får du göra som du vill. Men hoppas bara du inser dina fel lite tidigare ibland.
Skön kommentar!
Jobba på nu så du faktiskt får klart dina projekt istället. Jag vill se en sammanfatt skivspelare nu!
Du ska veta att jag har en proffsigt gjort skivtallrik av special-plyfa på ingång, min laser-skärare till kontakt (EF:are) har precis föreslagit att han svarvar till ett slags lager så att skivtallriken kan vila bättre och rakare på min klena motoraxel.
Även om allting wobblar och ser primitivt och förjävligt ut just nu så misströstar jag faktiskt inte, jag tror tom att det här kan bli mer än Good Enough men det är jag väl ensam om att tro
Tack för ditt inlägg, lagom rakt och kritiskt.
MVH/Roger