samples
Tror jag ska klara mig. Tycker med många andra här att man inte ska missbruka tjänsten. Har nämligen inte hittat något liknande denna i sverige, inte på några andra sidor heller förvisso så.
Inte såå mycket val.
Men har fått bekräftat att de ska vara på väg. Ett sånt snabbsvar. Men får se, de dyket väl upp snart.
Jag skrev att jag är stundent, o ska ha dem till en skolprojekt:)
Så ska nog gå bra. Delsvis sant dessutom så
Micke
Inte såå mycket val.
Men har fått bekräftat att de ska vara på väg. Ett sånt snabbsvar. Men får se, de dyket väl upp snart.
Jag skrev att jag är stundent, o ska ha dem till en skolprojekt:)
Så ska nog gå bra. Delsvis sant dessutom så

Micke
Alltså, vad ni än gör, hitta INTE på något företag.
Har ni inget - skriver ni att ni inte har något. Får ni samples är ni glada, får ni ej så accepterar ni det.
Hur svårt är det?
Hittar ni på något företag gör ni i värsta fall er skyldiga till avtalsbrott. Vad jag hört är detta en av orsakerna att personen som tidigare nämndes i tråden fick en rejäl räkning. Dock fanns det också andra orsaker.
Kort sagt: Ljug inte. Hittar ni på företag m.m. förtjänar ni inget annat än att få betala för nöjet med rejäla räntor.
Har ni inget - skriver ni att ni inte har något. Får ni samples är ni glada, får ni ej så accepterar ni det.
Hur svårt är det?
Hittar ni på något företag gör ni i värsta fall er skyldiga till avtalsbrott. Vad jag hört är detta en av orsakerna att personen som tidigare nämndes i tråden fick en rejäl räkning. Dock fanns det också andra orsaker.
Kort sagt: Ljug inte. Hittar ni på företag m.m. förtjänar ni inget annat än att få betala för nöjet med rejäla räntor.
- funkis
- Utsparkad, på semester
läs här igen! Det står klart och tydligt!13th.Marine skrev:Jag samplade precis några kretsar från TI och då stod det inget om att man själv fick betala frakten =S, däremot fick man betala frakten hos Maxim om mna ville ha snabbare leverans.
http://www.ti.com/sc/docs/sampfaq.htm
---------------------------------------------------------------------------------
How much do the samples cost?
TI is pleased to provide free devices and order processing for those who want hands-on experience with TI devices. However due to rising transportation costs, TI will no longer pay the cost of shipping these samples. You will be asked to share in the shipping cost. TI collects
this cost by credit card when you request samples. The cost varies by
country and level of service.
----------------------------------------------------------------------------------
Ser ut som om du måst lämna ut ditt kreditkortsnummer till TI!

Dert kan vara så att de inte har börjat med att sätta det i verket än!
/funkis
- 13th.Marine
- EF Sponsor
bekräftningsmail:
Å då har jag inte uppgett mitt kontonummer...Dear Erik Lundh,
Thank you for recently requesting semiconductor device samples from Texas Instruments. This email confirms receipt of your request. The status of each device requested is indicated below:
Part Number Qty Status
PCM2702EG4 1 1 items shipped on 4/19/2006
PCM2704DB 1 1 items backordered, expected to ship on 5/4/2006
For your information we used the following shipping address:
Ship To: Erik Lundh
*blub*
Carrier: Federal Express http://www.fedex.com
Tracking #: 718257643027.
- 13th.Marine
- EF Sponsor
- 13th.Marine
- EF Sponsor