Jag råkade göra ett märkligt spontanköp från dealextreme för ett par veckor sedan, en "kit 3.5". Trodde det var en Pickit 3, så går det när man slarvar.
Hur som helst så vet jag inte om jag vågar använda den, den medföljande mjukvaran kom på en skiva som såg tämligen hembränd ut..
Läs instruktionerna från kineserna. Med många kinakloner är det så att man måste använda medföljande mjukvara eftersom hårdvaran inte är kompatibel med originalmjukvara.
Jag råkade göra ett märkligt spontanköp från dealextreme för ett par veckor sedan, en "kit 3.5". Trodde det var en Pickit 3, så går det när man slarvar.
Hur som helst så vet jag inte om jag vågar använda den, den medföljande mjukvaran kom på en skiva som såg tämligen hembränd ut..
Sälja en produkt och skicka med en virusskiva är ju lite av det mest korkade man kan göra om man vill vara kvar på marknaden. Eller? Klart det funkar. Kör så det ryker.
Tack för bra feedback och interessanta anekdoter. Jag tror att det rimliga att göra är att i första hand testa enheten med microchips egen mjukvara. Funkar inte det så köper jag väl en ny från electrokit eller dylikt