Håll till godo.

var allt för denna gången. Måste bara tillägga att Fagge här på forumet har ordnat den fina texten i fronten. Ett stort tack till han!

Ser ut som en ram av L-profiler i aluminium som popnitas ihop och sedan klätts med alu-plåt fastskruvat via distanser. Inte rocket-sicence direkt men ändå smart gjort. Storleken påminner om lite större än Shuttle-lådornas om man ser till delarna som sitter i.JimmyAndersson skrev:Nåväl, nu är detta en projekt-tråd. Jag är nyfiken på hur RaGnaR_RattmuFF har gjort chassit. Ska bli kul att se fortsättningen!
 . Sen några fina knappar och lite hål för hd led och powerled. Vill försöka ha den så stilren som möjligt. Sedan kommer det bli svart galler över hålen och sedan några få fläktar i den. Antar att kylningen kommer bli ganska bra eftersom jag har tänkt endel på placeringen av komponenter i lådan.
. Sen några fina knappar och lite hål för hd led och powerled. Vill försöka ha den så stilren som möjligt. Sedan kommer det bli svart galler över hålen och sedan några få fläktar i den. Antar att kylningen kommer bli ganska bra eftersom jag har tänkt endel på placeringen av komponenter i lådan.Sidorna?JimmyAndersson skrev:Den var ju riktigt liten och smidig!
Trodde först den var i storlek som ett 19-tums-rack.
Nu går jag händelserna i förväg, men hur ska du sätta dit sidorna?
 . Kommer mer bilder på det. Kanske ikväll eller imorgon.
. Kommer mer bilder på det. Kanske ikväll eller imorgon.