Lever Elektrobygg fortfarande?
Lever Elektrobygg fortfarande?
Har beställt lite gnuggisar, kurvtejp och annat bra att ha från Elektrobyggs webbshop nyligen och
bara fått en orderbekräftelse i mailen men sedan dess inget mer.
Nån som har koll på om de fortfarande levererar eller är det en automagisk orderbekräftelse från en inaktiv firma?
bara fått en orderbekräftelse i mailen men sedan dess inget mer.
Nån som har koll på om de fortfarande levererar eller är det en automagisk orderbekräftelse från en inaktiv firma?
Re: Lever Elektrobygg fortfarande?
Finns ett telefonnummer på deras hemsida, har du provat att ringa dit?
Jo, det är ju en lösning men jag har inte haft möjlighet att ringa på vettiga tider.
Conrad har gnuggisar också. Sök på "kretskorts symboler" och "kretskorts tillverkning".
Bolaget finns kvar, och är ej försatt i KK, däremot anske jag skulle vara lite försiktig med att betala i förskott, då siffrorna är rätt dåliga.
Det egna kapitalet är negativt så också soliditeten.
Det egna kapitalet är negativt så också soliditeten.
Då får vi se om det kommer nåt längre fram, det skulle skickas mot PF.
kan ju vara så att det är ett enmansföretag och personen som har det är på semester.
Låter lite som företaget class-d.com, beställde några lateral mosfets därifrån för nåt år sen för runt 300-400 spänn och har än i dag ej sett röken av dem.
Dock en tidigare beställning från samma ställe gick igenom och grejjerna kom efter nån månad.
Dock en tidigare beställning från samma ställe gick igenom och grejjerna kom efter nån månad.
I värsta fall få man väl köra Tonertransfer istället...
Är bara ett litet kort jag behöver göra för tillfället.
Är bara ett litet kort jag behöver göra för tillfället.