Köpa fräskrabba
Re: Köpa fräskrabba
Stämmer det nu med bilden, vilket det säkert inte gör, men då är det 7 skär på den jag beställde=räntar mer
Men gissar på att det bara är 5. Men hur som helst så med 20 skär med i priset så verkade det som en vettig deal. Kommer recension senare.

Kapar tråden lite, är det någon som har testat planfräsar med runda skär och kan ge ett utlåtande om hur bra dom fungerar?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Har en 6 skärs hållare för runda skär. Tycker ytan blir oftast bättre me den än med lättfräsen som har 3st 45 graders monterade fyrkantiga plattor.
Dock så blir jue de runda skären slöa för ingenting, men fördelen e att de är lätt o rotera dom lite bara o fortsätta.
Dock så blir jue de runda skären slöa för ingenting, men fördelen e att de är lätt o rotera dom lite bara o fortsätta.

Har en liknande 4-skärig diam. 50 mm fabr. Iscar. Förutom planfräsning ska den vara bra vid 3D-jobb. Kan dessutom rampa ner i ämnet (upp till 12 graders nedrampningsvinkel). Perfekta jobbet för den är kanske en större ficka med radie i hörnen över 25 mm och dessutom med samma radie (8 mm) nere i botten som plattorna har
6 skär var det på den. Ska ut å provfräsa lite får vi se om den duger till nåt.
Re: Sv: Köpa fräskrabba
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1420658310004.jpg[/attachment]
Ytan blir då bra iaf. Material 2541 1mm skär. Kör 2 pass och känner ingen nivåskillnad.
Ytan blir då bra iaf. Material 2541 1mm skär. Kör 2 pass och känner ingen nivåskillnad.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Inte kört nån kines men anser då kvaliten vara bra. Speciellt i förhållande till priset. Plattorna som följde med verkar hålla bra dom med.
Blev att handla en för mig med
Jag vet inte om det var rea när du köpte, men jag betalade 136.35€ inkl frakt.

Såg mycket bra ut det där! Vad har den krabban för innerdiameter mot verktygshållaren?