Jag har nu bytt slangarna och satt större vattenkärl så nu verkar det se bättre ut än tidigare, mjuk och fin slang åxå.. tror ni det är möjligt att fräsa i en plast som heter PP ? Polypropen rättare sagt..
Har testat detta idag.. men nää det blev fan bara skit av allt, gick inte att få det bra överhuvudtaget, så jag skippade det här med att skanna faktiskt..Jonaz skrev:Sätt fast en tejbit som referens kanske?
Ett vanligt flöde innefattar ofta tre program. Det är varken förlegat eller nödvändigtvis dåligt, utan de har alla olika användningsområden. Men visst, ska man bara göra simplare saker överlappar de ofta varandra i funktionalitet. Avancerade CAD-program har ofta CAM-tillägg, och i Mach3 t.ex. kan du skapa och köra enkla geometriska former direkt. Min uppfattning är dock att program ofta är bättre om de fokuserar på en sak.Perkla skrev:jag vill dock inte ha nått där får en känsla av Amiga... att först ladda en diskett för att sen sätta i en annan o ladda den och sen sätta i själva programmet jag ska köra... vill ha nått som bara funkar rakt upp och ner bara..
Kod: Markera allt
Funktionellt
/\
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Gratis Lättanvänt