utkom med minst 5 nummer -92 - -93
 Vi var ett gäng kompisar, nån hade en bläckstråleskrivare, nån en 24-nålars. Jag hade kamera och framkallningsutrustning och vi körde Pagestream <3.  (Vi var ca 15 år när vi gjorde den).
  Vi var ett gäng kompisar, nån hade en bläckstråleskrivare, nån en 24-nålars. Jag hade kamera och framkallningsutrustning och vi körde Pagestream <3.  (Vi var ca 15 år när vi gjorde den).MVH: Mikael
 Vi var ett gäng kompisar, nån hade en bläckstråleskrivare, nån en 24-nålars. Jag hade kamera och framkallningsutrustning och vi körde Pagestream <3.  (Vi var ca 15 år när vi gjorde den).
 Sprack när jag bröt loss formen, men det spelar mindre roll i detta fallet
Tanken är sedan att vakuumforma 2mm lexan över formen.
Sprack när jag bröt loss formen, men det spelar mindre roll i detta fallet
Tanken är sedan att vakuumforma 2mm lexan över formen.
Så det borde väl betyda att det räcker att komma upp i runda slängar 150 grader?Polycarbonate has a glass transition temperature of about 147 °C (297 °F),[6] so it softens gradually above this point and flows above about 155 °C (311 °F).[1]
 så det gick bort.
  så det gick bort. hehe.. Ingen fight nu, det är min åsikt
 hehe.. Ingen fight nu, det är min åsikt  hehe
 hehe

Det går väl kanske alltid att lösa, men vad mycket lättare det skulle vara om det fanns en lokal i närheten som man kunde använda för trä arbeten. Har så många idéer på saker jag vill göra, men inga idéer om hur jag ska komma "dit"
 Det går väl kanske alltid att lösa, men vad mycket lättare det skulle vara om det fanns en lokal i närheten som man kunde använda för trä arbeten. Har så många idéer på saker jag vill göra, men inga idéer om hur jag ska komma "dit"