Billig mönsterkort tillverkare

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
TomasL
EF Sponsor
Kontakt:

Re: Billig mönsterkort tillverkare

Inlägg av TomasL »

Nja, Är priset för tre kort eller per styck?
$2 per square inch, 150 square inches minimum. You can have as many different designs as you want, as long as each design is ordered in a multiple of 3 boards.

For example, an order consisting of 30 copies of a 3 square inch design, and 30 copies of a 2 square inch design would be $300.
Eftersom man hela tiden i de andra prissättningarna pratar om 3 kort för priset.
Oavsett så är de rätt dyra (rätt mycket så) om man behöver fler än typ ett litet kort, eller om man vill ha ett par 4-lagerskort.
Borre

Inlägg av Borre »

Det är för "standard order" priserna ovan gäller, och det för tre kort.

Som sagt, små och få kort...
Användarvisningsbild
TomasL
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av TomasL »

Uppenbarligen så.

Håller på att strula runt och letar efter lämplig tillverkare för korten till min ECL-baserade dator.
Därför kikade jag bl.a. på oshpark, och konstaterade att de inte var speciellt billiga.
Användarvisningsbild
lond

Inlägg av lond »

Lite jämförelse mellan dom olika alternativen: HackADay - Finding the cheapest board house

/// Marcus
Användarvisningsbild
Glenn
Kontakt:

Inlägg av Glenn »

TomasL skrev:Uppenbarligen så.

Håller på att strula runt och letar efter lämplig tillverkare för korten till min ECL-baserade dator.
Därför kikade jag bl.a. på oshpark, och konstaterade att de inte var speciellt billiga.

Dyrare än husgudarna cogra ?

Men som andra skrivit, i små format är dom oslagbara.

Visste f.ö inte ens att dom hade 4-lagers, har bara beställt 2-lagers från oshpark, måste ta en titt på det - kortet jag ritat på i ett halvår nu skulle nog kunna krympas en del som fyrlagers..

Annars hade jag tänkt testa dirtyPCB, det har ju snackats en del om dom i andra trådar, men afaik har ingen här testat ?
Användarvisningsbild
hyperion

Inlägg av hyperion »

Kvalité kan ju vara viktig också: http://hackaday.com/2012/09/11/bed-of-n ... facturing/
Skriv svar