har en philips 32" match line 100 hz tv som brummar,
har inte tänkt på det tidigare så vet inte om den har
varit så hela tiden men idag så lyssnade ja bakom tv:n
och hör ett svagt brummande ljud.
garantin går snart ut så undrar om detta är normalt eller
nått man ska lämna in för rep.
för övrigt en riktigt fin tv men skarp bild tack vare pixel plus
Philips 32" Match line brummar
Om du lämnar in den på verkstad så lackar/limmar dom lite diverse spolar och avböjningsspolarna så det är ju ingen svår operation. Men har du garanti kvar ska du ju naturligtvis utnyttja den!
Men tv-apparatter surrar naturligt och går inte få helt tysta. Om du störs väldigt mycket av ljudet ska du lämna in den, men om du hör det om du står väldigt nära bakom är det nog ganska naturligt.
Men tv-apparatter surrar naturligt och går inte få helt tysta. Om du störs väldigt mycket av ljudet ska du lämna in den, men om du hör det om du står väldigt nära bakom är det nog ganska naturligt.
Hr en liknande tv, philips 32" med pp2. Den surrar lite, men man måste verkligen sitta nära och ha utan ljud för att det ska höras.
Om den här lät mer än den gör skulle jag fan ändå tveka att lämna in den, den gången jag bar upp den alla 4 våningar var jag död i en vecka. Seriöst det jobbigaste jag har gjort i mitt liv.
Om den här lät mer än den gör skulle jag fan ändå tveka att lämna in den, den gången jag bar upp den alla 4 våningar var jag död i en vecka. Seriöst det jobbigaste jag har gjort i mitt liv.