Letar nu efter ett antal Beagleboneblack för utveckling, men de verkar vara slut. Nån som råkar veta vem som har hemma?
// Christian
Beagleboneblack slut överallt?
- ChristianS
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Re: Beagleboneblack slut överallt?
Jag letade på en massa sajter som Digikey, M.nu, Farnell, osv, inkl de sajter som Prisjakt nämner, utan att hitta.
Det verkar som att de bör finnas i lager kring 10-11 april. Tror jag hittade den uppgiften hos Farnell.
Det verkar som att de bör finnas i lager kring 10-11 april. Tror jag hittade den uppgiften hos Farnell.
- ChristianS
Japp så är läget just nu. Synd när nu projektet går in i nästa fas att utveckla med full cape. Jag var letat efter om det fanns några små webshopar som hade hemma men har inte hittat några.
Har mailat circuitco för att få bekräftat att det är de datum som gäller.
Akuta behovet är 5 stk sedan behöver vi någonstans mellan 20-30 kort. så nåt kort här och där löser det akuta.
Har mailat circuitco för att få bekräftat att det är de datum som gäller.
Akuta behovet är 5 stk sedan behöver vi någonstans mellan 20-30 kort. så nåt kort här och där löser det akuta.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Titta på den här tråden: http://elektronikforumet.com/forum/view ... 11&t=71197
Kanske kan hjälpa ett litet steg åtminstone.
Kanske kan hjälpa ett litet steg åtminstone.
Jag har en Beagle Bone Rev A6 som jag inte behöver just nu. Om du är hjälpt av den så kan jag sälja.
Jag har bara testkört lite så den är så gott som ny.
Såg precis att du sökte en black. Jag har en vit men det kanske funkar ändå. Vet inte vad det är för skillnad själv.
--Per
Jag har bara testkört lite så den är så gott som ny.
Såg precis att du sökte en black. Jag har en vit men det kanske funkar ändå. Vet inte vad det är för skillnad själv.
--Per
- ChristianS
Problemet är nu löst, jag har hittat utomlands som har fast det tar nån vecka och få dem.
Tack alla som svarat!
// Christian
Tack alla som svarat!
// Christian