Dags att elda upp tangentbordet.

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Tommy_Naseem

Re: Dags att elda upp tangentbordet.

Inlägg av Tommy_Naseem »

Jag har ett 10 år gammal Microsoft tangentbord som funkar Kanon.... Fortfarande.
Teknikern
Bannad

Inlägg av Teknikern »

MiaM skrev:Om du eldar plast så är det tydligen läge att sota själv, för det syns tydligen på sotet att man eldat plast och sotaren tycker kanske inte att man förtjänar pris för årets miljöhjälte då... :wink:
Kommer sotaren hit åker han på spö,,,,,,,,och det vet han om så han har inte varit här på 25 år. Beter man sig illa mot mig och spelar översittare så har man skaffat sig en ovän för livet.

*Neej jag eldar inte tangentbord, bara gamla tramporglar, ruttna friggebodar och annat icke miljöfarligt.*
Teknikern
Bannad

Inlägg av Teknikern »

MicaelKarlsson skrev:
Teknikern skrev:Vad tror ni förresten om DETTA?
http://www.dustinhome.se/product/501046 ... oard-k800/
Jag har detta: http://www.dustinhome.se/product/501075 ... sb-nordic/ och är väldigt nöjd med det, kan laddas i "lampljus" vilket är en fördel när det är gråväder hela tiden......

Så om det du länkar till har samma kvalité så blir du nog inte besviken.
Perfekt!
danei
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av danei »

Jag har ett billigt Logitech kit som har funkar bra länge. Knapparna i musen bytta en gång annars har det funkat bra hela tiden. Det var garanterat det billigaste de hade då.
Användarvisningsbild
Volvo245GLT
Kontakt:

Inlägg av Volvo245GLT »

Beror på vilken sorts plast med. ;)
PVC, ABS och gummi är kanske ingen hit, men annars så är det bara att elda! Chipspåsar, mjölkkartonger, smöraskar, plastpåsar, ketchupflaskor...
Sotaren som var hit berömde och tyckte det såg så fint ut så, och han sa t.o.m. att vi nog kunde utöka intervallen mellan gångerna om vi ville!
Haha... Han skulle bara veta vad som farit upp genom den skorstenen.. :twisted:

Har tyvärr inget tips om tangentbord, tycker laptopens inbyggda duger... ;) Men hoppas brasan värmer fint i vinterkylan!..
Skriv svar