Farnell rockar för dom ringer på dörren dagen efter beställning och vill ha din signatur.
Det är jag beredd att betala nån extra krona för, hur drygt är det inte att beställa och sedan dröjer det flera veckor innan prylarna hittar hem, som conrad förr.
Man har nästan hunnit glömt vad man skulle bygga och börjat planera nya projekt.
Har inte andli har på forumet bra priser, om han har 100V elektrolyter vet ej.
Bästa pris 100 V elektrolyter?
Re: Bästa pris 100 V elektrolyter?
JohnGalt:
Jag tänkte mer om SAMXON har tidigare haft kända fel alternativt att deras specifikation ej stämmer.
Jag tänkte mer om SAMXON har tidigare haft kända fel alternativt att deras specifikation ej stämmer.
- Magnus_K
- EF Sponsor
Re: Bästa pris 100 V elektrolyter?
Jag satt i samma situation för ett tag sedan så jag åkte förbi en TV/Radio-rep firma på väg från affären men lite fikabröd. Efter den mutan så var det bara att rota i deras elektrolythylla. Det blev betydligt billigare än frakten från Elfa...
Hmm, nu när jag tänker efter så var kanske inte fikabrödet så förbannat billigt... Jaja, alltid roligt att träffa folk och det verkar som om jag är mer än välkommen igen.
Hmm, nu när jag tänker efter så var kanske inte fikabrödet så förbannat billigt... Jaja, alltid roligt att träffa folk och det verkar som om jag är mer än välkommen igen.