Yep, det verkar så.

"Du fick alltså svarven gratis?"
Helt gratis blir den ju inte, reservdelarna för att få den i användbart skick kommer att kosta en del. Men klart mycket billigare!
"Som om det är inte tillräckligt pill med den som den är
 "
"Haha, ja, "hur många år vill jag lägga på att få den i användbart skick?", typ.

swesysmgr: Digitala skalor vore najs.
 Men det känns som att det är rätt mycket annat som måste ordnas först, så det får bli en senare fundering.
 Men det känns som att det är rätt mycket annat som måste ordnas först, så det får bli en senare fundering.Lite uppgraderingar som landat de senaste dagarna: Kineskvalitet på kugghjulen såklart: Det blir väl till att sätta sig ner med nålfil och en stor portion tålamod.

Så jag satte ihop ett litet slipstift genom att rulla 400-slippapper runt stången från en tops:
 Så jag satte ihop ett litet slipstift genom att rulla 400-slippapper runt stången från en tops:

) och för min del känns det bra att ha en gemensam tråd - just nu är det jag som skriver mycket, men om nåt år är det väl någon annan. CJ18A nämns redan på andra sidan i denna tråd... så kanske idé att be Mickecarlsson byta namn på den? (Nåt i stil med "Tråden om CJ18(A) och liknande minisvarvar" kanske?)
 ) och för min del känns det bra att ha en gemensam tråd - just nu är det jag som skriver mycket, men om nåt år är det väl någon annan. CJ18A nämns redan på andra sidan i denna tråd... så kanske idé att be Mickecarlsson byta namn på den? (Nåt i stil med "Tråden om CJ18(A) och liknande minisvarvar" kanske?)