Micro_noise är bara namnet på den lilla mojängen. Den gör väl lite oljud, därav namnet.
Här är originalschemat:
http://www.mechatronicart.ch/diymakeaway/?page_id=11
Sökningen fann 3 träffar
- 5 februari 2010, 22:04:09
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Återkoppling på kopplingsschema...?
- Svar: 8
- Visningar: 1169
- 1 februari 2010, 14:37:52
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Återkoppling på kopplingsschema...?
- Svar: 8
- Visningar: 1169
Re: Återkoppling på kopplingsschema...?
Hm, tja.. Såklart kan jag börja löda och ha mig, och visst, blir det fel så får jag göra om och felsöka.. men jag vill att att schemat ska vara perfekt när jag börjar bygga eftersom jag inte har koll på hur det funkar inuti IC:n.. Det jag egentligen ville ha svar på är om de två schemana liknar vara...
- 1 februari 2010, 00:43:18
- Kategori: Allmän Elektronik
- Tråd: Återkoppling på kopplingsschema...?
- Svar: 8
- Visningar: 1169
Återkoppling på kopplingsschema...?
Hej! jag håller på att bygga en liten oljudsmanick, en s.k. micro_noise. Nu har jag försökt rita om ett kretsschema till ett för vero/stripboard men jag är osäker på om allt stämmer, då jag inte har full koll på hur det funkar och så. Så därför frågar jag er, ser ni något fel? http://www.olleoljud.s...
