Mina plåtar är 2mm tjocka. Tillräckligt stabilt för mig

Inget att klaga på!
Apropå ingenting:
Om du läser lite på olika hifi-forum (och Svalander) så kommer du märka att folk lyckas höra allt möjligt kostigt!
En klassiker är ju att vända på stickkontakten i väggen. Eller att måla en svart rand på kanten av sina cdskivor. Vissa hör tydligen enorma skillnader

Vissa lägger små sandsäckar på sina cd-spelare och säger att ljudet nu är mycket renare! En klar förbättring...
Och för att inte tala om alla 100 000kr kablar
Och de små "kabelhållarna" som ska hålla upp kabeln några cm ifrån golvet, för ligger den emot golvet så låter det mycket sämre...
Eller att man kan mäta apparaters prestanda i kg. Vissa tänker att tyngst grejer är alltid bäst!
De som pysslar med sådant och tror på det brukar sällan ställa upp i blindtester

Folk som kan mycket elektronik t.ex. ingenjörer brukar ha lite roligt åt dessa hifi-gurus...
Jag har en lite annan inställning till mitt hifiintresse. Hör man ingen skillnad i ett blindtest finns det alltså ingen hörbar skillnad!
Jag använder vanlig billig enkardelig elistallationskabel (EKK) som högtalarkabel, och inte kablar för tusentals kronor..
Den överför signalen jättebra enligt mig!
Jag tänkte informera dig lite om att man kanske inte ska svälja allt man läser

Man ska inte hamna i kabelträsket som man inte väldigt gärna vill
Skulle man blindtesta nätdelar med två bryggor jämfört med en brygga så vet i sjutton om man skulle höra någon skillnad!
Men eftersom att jag inte har blindtestat så vet jag inte
Kör två om du tycker det är roligare