Så dessa svarvar kostar så pass här i Sverige att man trots allt tjänar så pass mycket att köpa från UK? Visste att man kunde tjäna något men kanske inte så värst mycket då jag inte visste vad frakten gick på. Enda nackdelen att köpa utanför Sverige är vid en större garantiåtgärd så den tex måste skickas tillbaka.

En liten lätt genomgång hur den är hade jag absolut inte haft något emot om du haft tid, ork och lust speciellt hur mycket man kan ta innan motorn inte klarar mer och om man tex känner något som helst glapp i någon av vevarna till X-Y. Resten borde gå att justera bort utan större problem vad jag i alla fall läst innan.
De hade ett erbjudande där man fick med några extra verktyg som inte var fel men när jag såg sidan så var denna kampanj slut.

Supplied without accessories Är ju dock lite trist och dessa grejer kan kosta lite grand. Borrchuck måste jag dock ha och skärstål givetvis men det är det enda som det ser ut nu men det bör inte bli några större summor. Fäste så man kan justera stålet upp och ner för exakt centrum får komma senare när ekonomin tillåter för en sådan hade hjälpt mycket men de är riktigt dyra.