Provar en bilstereo Clarion med kasett volt temp m.m. En adapter kasett med 3.5mm plug. Perfa mot mobiltelefonen. Men den går inte över i tape mode . Provade med en vanlig kasett. Då går den in i tape mode. Men spelar inte, remmen är nog av .
Meckar nått i stil med denna. Wallac termo anemometer.
Displayglaset löst, limmat från insidan . Men det löste sig. Lite dumt att nålen kommer i kläm när detta händer. Dessa ingetgörer... Jag har 2 tempmätare och en för vind/drag. Ena tempmätren ser ut som en kontakt, med nått korkaktigt. Jag tror det är ett VVS verktyg. Laddar ett batteri, sen blir det test...
I huset jag köpte fanns det ett hemlarm instalerat. Dock så var centralenheten borttagen. Ett relä, en timer, en tellstick switch samt en gammal nokia 3200 och vips så hade man ett gsm larm
Blev trött på de gamla och slitna datorstolarna som håller dåligt... Kollade på en ny, men konstaterade att de kostade runt 2000kr för en bra i skinn. Ville ju inte direkt betala det... kikade lite på ett par säten från en gammal volvo, från -05. Fina säten, inga märken, perfekt skick. Kostade 350kr/st på returbilen. Man får ta det som det är och skruva ut det själv, så det kan vara lite sådär ibland. Men fick tag i en nyinkommen bil som inte var helt utriven och skadad.
Blev inte mycket byggbilder men alltid några på det färdiga bygget... Återanvände underredet från de gamla stolarna så blev ganska billigt. 350kr/ säte, lite skruvar, en ny vinkelslip och en tjock plåt, 6mm och en del svett. Så blev resultatet detta:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.