Vad har du för inställningar? temp, osv..
Har nog aldrig sett så lent och fint över så stort område.. Jag kan definitivt inte få det så! Eller ja.. det går säkert, men jag har inte labbat fram rätt inställningar för det, helt klart

Tanken är att den ska sitta på batteriet.thewho skrev:Var ska bitshållaren sitta? Det är något jag alltid har saknat på alla skruvdragare jag har haft
Nej det är ingenting jag har sett några tendenser till.toffie skrev:Ah, men ändå.. Jag får nästan alltid ett utdraget streck för att Cura tycker att den ska börja fylla mitt i istället för längst åt vänster till exempel.. Det går väl att ställa in visserligen..
Sen så fylls det oftast inte i så bra när printern vänder håll, det är som att den inte alltid, men ibland, går ända fram till kanten där den ska byta håll.. Svårt att förklara, det är väl egentligen inte något som gör delarna dåliga, men det är tråkigt att det inte blir ett så fint resultat som du får..
Som sagt, kanske får skylla mig lite själv också eftersom jag inte forskat fram de optimala inställningarna.. än
Å så här vart det när den kom till användning.Fritzax skrev:Skrev ut min första lite mer avancerade helt egenritade bit igår.
Tänkt till att hålla fast slangen som går mellan värmepumpen och poolen.
Stripes finns alltid i verkstan.toffie skrev:Ja definitivt tummen upp! Och svarta stripes, det är det tummen upp på också!
Ja en fruktansvärt tillfredställande känsla när man skruvar upp det och det fungerar till och med över förväntan.G4jm0r skrev:Snyggt, riktigt härlig kännsla när man designat något eget som löser ett problem på ett bra sätt.