Vad gör knapparna?
Logger för dörrklocka [färdig]
- JimmyAndersson
- Kontakt:
pheer: Kul att projektet har vaknat igen!
"E9 besök"... Ser ut som en bugg, ja. ..eller visas det hexadecimalt när du får besök av en programmerare?
Gissar att veckodagarna blir förkortade pga ett "e" efter datumet. Jag skulle nog ta bort "e" så hela veckodagsnamnet syns. Men det kanske är en liten bugg här med?
Annars är hela bygget en riktigt smart idé!
"E9 besök"... Ser ut som en bugg, ja. ..eller visas det hexadecimalt när du får besök av en programmerare?
Gissar att veckodagarna blir förkortade pga ett "e" efter datumet. Jag skulle nog ta bort "e" så hela veckodagsnamnet syns. Men det kanske är en liten bugg här med?
Annars är hela bygget en riktigt smart idé!
Det kanske inte var någon lyckad förkortning, jag litar på erat omdöme
Här är 2 korta filmer som demonstrerar funktionen av det hela
tidsinställning
logg-funktion
Nu är det dags för
Här är 2 korta filmer som demonstrerar funktionen av det hela
tidsinställning
logg-funktion
Nu är det dags för

Senast redigerad av pheer 24 mars 2008, 20:02:19, redigerad totalt 1 gång.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
- JimmyAndersson
- Kontakt:
- Göran Nilsson
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Man borde kunna ha en billig digitalkamera, typ denna: http://www.webhallen.com/prod.php?id=10449
Så får man göra en skylt att sätta på utsidan (ingen reklam tack eller något töntigt) som är så stor att man kan dölja kameran inutti. Kanske är kameran lite mindre utan plast. Så får man dra en kabel in på något sätt. Inte så snygg kanske men billigt...
Så får man göra en skylt att sätta på utsidan (ingen reklam tack eller något töntigt) som är så stor att man kan dölja kameran inutti. Kanske är kameran lite mindre utan plast. Så får man dra en kabel in på något sätt. Inte så snygg kanske men billigt...