Sparkfun Free Day idag!
- Electricguy
Re: Sparkfun Free Day idag!
ger fan upp... har skrivit captchas i 2 timmar och 40 minuter... totalfail! kan spendera 690kr av mina egna pengar ist...
Har skrivit ungefär 1600-200 captchas.. var lite seg i kolan på slutet där... XD
Har skrivit ungefär 1600-200 captchas.. var lite seg i kolan på slutet där... XD
Mjoo, jag börjar oxo bli snurrig efter trekvart. Min sambo kom upp och skällde på mig och sa att jag kan få
700 spänn av henne om jag slutar....
700 spänn av henne om jag slutar....
- Electricguy
jo jag tycker att det skulle vara större chans att vinna. för nu känns det ju fan meningslöst efter ett tag...
En chattkompis till mig vann efter tredje försöket dock...
En chattkompis till mig vann efter tredje försöket dock...

JAG VANN!!!!
..efter snart 4 timmars oavbrutet knappande, känns faktiskt lite som jag förtjänade det =)
Lyckades varken förra eller förrförra året heller så nu är jag ganska nöjd!
Lycka till ni andra som fortfarande håller på! ..eller va jag kanske den enda som varit dum nog att inte ge upp tidigare?

..efter snart 4 timmars oavbrutet knappande, känns faktiskt lite som jag förtjänade det =)
Lyckades varken förra eller förrförra året heller så nu är jag ganska nöjd!
Lycka till ni andra som fortfarande håller på! ..eller va jag kanske den enda som varit dum nog att inte ge upp tidigare?

Jag gav upp efter 5 minuter...
Lite besviken på mig själv faktiskt, snål smålänning och allt
Lite besviken på mig själv faktiskt, snål smålänning och allt

Grattis!
Edit: Var svar menat till onilsson, ej ironisk svar till ds77
Edit: Var svar menat till onilsson, ej ironisk svar till ds77
Helt hopplöst ju... free day är inte min grej... iof fick jag 20$ förra året, men jag använde de aldrig. Kanske är det jag straffas för nu? 

YES! Röta! Kört kanske 1,5 timme totalt och en smula intermittent mot slutet och lyckades!
Äntligen kan jag beställa alla prylar som mina avstannade projekt behöver, nu jäklar ska byggas,
lödas programmeras och grejjas igen *nöjd*
Äntligen kan jag beställa alla prylar som mina avstannade projekt behöver, nu jäklar ska byggas,
lödas programmeras och grejjas igen *nöjd*
Vann inget i år, värdelös tävling och hjälpa någon att tolka en bok.
Körde förvisso inte så länge, känns inte värt 4h för 700kr.
De vill ju ha frakt i alla fall fast man har en värdecheck, så var det förra året i alla fall.
Körde förvisso inte så länge, känns inte värt 4h för 700kr.
De vill ju ha frakt i alla fall fast man har en värdecheck, så var det förra året i alla fall.