Som jag sa tidigare, att köpa en a-traktor är nog det billigaste alternativet tror jag, och helt klart enklast

Njaa där håller jag nog inte riktigt med, som TS beskriver ska denna ha nåt att åka till affären osv med och då lär han inte behöva nån som är nära utställningskick inte, 5-10 tusen får han nog en som går att fixa lite med o sen är det bara att tuta o köra eftersom man förutsätter att den redan är besiktad. Det är inte helt lätt att bygga en bra a-traktor med dubbla lådor som är vibrationsfria osv, samt mycket mycket jobb åxå innan allt är klart, spärrning av lådor som ska intygas osv, o ev även strypning i motorn och lådorna inte räcker, varvreglerande rotor går inte att besikta med. Så köpa en billig som är besiktad fast med lite fix är nog det bästa och billigaste tror jag.danielr112 skrev:Kostar inte så fasligt mycke att bygga en atraktor om man är händig och lägger ner lite tid.
5-10k i pengar och ett par timmar. Och man får en traktor som är 10 ggr bättre än vad som säljs. De flesta som säljs för under 20k är ren och skär skit. Upprostade, inga bromsar och ruttet elsystem är några faktorer.
Men då gäller det att man har all utrustning. Och ett par 100 timmars fritid till övers.