LED-matris
- JimmyAndersson
- Kontakt:
007sweden:
"Såg ut som att Varion.se och nisses elektronik tävlade igår om mest reklamutrymme.."
Jag får nog rätta dig där.
Jag vet inte riktigt när du tittade, men jag hade sidan med webkameran uppe hela kvällen och natten. Vid ett tillfälle såg jag att texten "Madmodders" dök upp. Efter ett tag gick jag in och skrev "Varion.se". Sedan dök det upp "Nisses elektroniksida" en massa gånger. Strax efter det kom "Ingen rekam tack!
". Någon svarade något istil med "Mer reklam kommer strax". Sedan kom "Nisses elektroniksida" upp igen och igen....
Så, "MadModders" och "Varion" kom upp en gång var.
Däremot skrev jag "Jimmy" binärt vid två tillfällen.
"Nisses elektroniksida" kom däremot upp en massa gånger.
Det även som roade sig med att skriva "bajs" en massa gånger...
Det sista som skrevs i natt var på tyska. Någon om att sova. Det stod i flera timmar. Sedan har jag inte kollat mer.
"Såg ut som att Varion.se och nisses elektronik tävlade igår om mest reklamutrymme.."
Jag får nog rätta dig där.

Jag vet inte riktigt när du tittade, men jag hade sidan med webkameran uppe hela kvällen och natten. Vid ett tillfälle såg jag att texten "Madmodders" dök upp. Efter ett tag gick jag in och skrev "Varion.se". Sedan dök det upp "Nisses elektroniksida" en massa gånger. Strax efter det kom "Ingen rekam tack!

Så, "MadModders" och "Varion" kom upp en gång var.
Däremot skrev jag "Jimmy" binärt vid två tillfällen.
"Nisses elektroniksida" kom däremot upp en massa gånger.
Det även som roade sig med att skriva "bajs" en massa gånger...

Det sista som skrevs i natt var på tyska. Någon om att sova. Det stod i flera timmar. Sedan har jag inte kollat mer.
Kollade inte så ofta.. 
Iaf såg nisses elektronik, så såg jag varion.se och nisses elektronik och massa annat, så skrev jag "Ingen reklam tack! : D" då ": )" inte fungerade
.
Men 50 tecken, det är ju en kort historia.
Meningen ovan byggs upp av 45 tecken inklusive mellanslag.
Är det samma teckenlängd på alla bokstäver eller är det olika för olika tecken? Jag menar om 5 O:n tar lika stor plats som 5 I:n.
OOOOO
IIIII

Iaf såg nisses elektronik, så såg jag varion.se och nisses elektronik och massa annat, så skrev jag "Ingen reklam tack! : D" då ": )" inte fungerade

Men 50 tecken, det är ju en kort historia.

Meningen ovan byggs upp av 45 tecken inklusive mellanslag.

Är det samma teckenlängd på alla bokstäver eller är det olika för olika tecken? Jag menar om 5 O:n tar lika stor plats som 5 I:n.
OOOOO
IIIII
- ElectricMan
- Kontakt:
- ElectricMan
- Kontakt:
- JimmyAndersson
- Kontakt: