Jag har nu bestyckat kortet med allt det ska ha.
Nu återstår att koppla ihop alla testpunkter på rätt sätt så att jag kan få provköra åtminstone vissa funktioner MEN för att jag skall kunna göra det krävs först och främst att jag kan se vilka TP som är vilka, ett mycket onödigt problem kan jag tycka.
Men tipset med ögat är som sagt trevligt och jag ska försöka ta till det men samtidigt känner jag att jag har glömt i princip allt vad gäller Eagle (som jag samtidigt fick kämpa för att förstå basala delar av OCH jag hade ALDRIG klarat det det utan alla hjälpsamma människor på detta trevliga forum, jag är VÄLDIGT tacksam!) så det tar emot att ens öppna Eagle igen, anledningen stavas osäkerhet.
Med andra ord har jag tänkt skinlägga det här projektet och gå vidare med mina lådprojekt, nästa projekt kommer bli KMA_D som är min diskreta lösning till en mikrofonförstärkare, inte riktigt lika trångt på det kortet
Därefter kommer jag nog vira KFD som alltså är en Auto-Sweep tillsats till min KFG (funktionsgenerator), fast jag är lite sugen på att nyttja mitt kompakta nya Eagle-bibliotek som swesysmgr så tacksamt hjälpte mig bygga dvs istället för LÖJLIGA 10000 komponenter typ har jag 100 OCH kan göra samma sak
MVH/Roger
PS
Det löjliga tycker jag är alla typvarianter av t.ex transistorer när hela programmet ju mest går ut på att få kopplat ihop grejerna (simulering är dock en annan femma, fast jag är skeptisk till simuleringar).
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.