Jag hade gärna sagt det...

Då ber jag om ursäkt och ska i fortsättningen försöka hålla mig till allmän jargong.vfr skrev:DET var det dummaste uttrycket idag!magi5 skrev: 'A' et är bara där för att reta gallfeber på alla frustrerade datanördar.
Om du vet vad det heter, använd det då. Vet du det inte så tag åt dig och sluta med dumma kommentarer.
En del personer tycket det är löjligt när det påpekas om vad saker heter och liknande. Det finns faktiskt en anledning till att hålla sig till rätt benämningar. Det finns många här som är nybörjare och vill lära sig. Allting blir då mycket enklare om dom får lära sig rätt saker från början iställer för att förvirra.
Det är inte avsett att hacka på folk som inte vet, utan bara se till att man faktiskt kan beivra att använda rätt jargong/språk/uttryck utan att därför bli hackad på.
Nej, jag har inte kontrollerat tiden från sista data till reläreaktion då jag inte anser det intressant för skillnaden är så stor på kontroll mellan tex Parallax Servo Controller och K8056.vfr skrev:Jag håller med Icecap. Det är säkerligen inte reläerna som är problemet. Såå långsamma är inte reläer. Däremot kan det naturligtvis ligga i programvaran på enheten. Fast det verkar ju lite knepigt ändå att den skulle fördröja styrningen i programvaran.
Har du kontrollerat som Sodjan sa, med verklig tid sedan sista byten skickades?