Jämförde med min KGA (Guitar Amplifier) och kopierade placeringen av de dyra men coola fällbara Schroff-fötterna.
Jag bestämde mig för att rita om borrmallen lite till för jag kom på att jag ev vill köra försänkt M-gängad skruv plus islagsmutter istället för ren träskruv.
Detta är egentligen överkurs mest för att man kanske öppnar locket max fem gånger under konstruktionens livslängd så träskruvarna hinner inte börja slira MEN det känns ändå mer gediget att nyttja islagsmutter dock ville jag då ha så att botten alltid sitter fast i sidostyckena så att lådan inte ramlar ihop fullständigt när man skruvar av locket, så jag införde dubbla hål underifrån, en som är permanent och en som man kan nyttja för islagsmutter om man vill.
Just nu har jag skruvat dit sidostyckena i dom permanenta hålen, återstår att bestämma sig för hur jag skall göra med de andra hålen, känner mest för vanlig träskruv även om det blir lite B

Lådan kommer annars få hela fyra stycken stålhandtag från Mentor ty jag envisas med att vilja ha 9V batteridriftsmöjlighet på mina grejer och batterierna kommer att monteras utanpå bakre panel dvs det krävs mins 17mm distans för att man skall kunna ställa ner lådan med arslet neråt utan att lådan inte vilar på batterierna (och C7-intaget btw).
Så jag har bestämt mig för fyra stycken handtag per låda, jag vill också gärna ha fällbara apparatfötter för man har faktiskt svårt att se reglagen annars samtidigt som det ser coolt ut

Vi får se lite grand hur jag gör för dessa mekaniska attiraljer är ganska dyra.
MVH/Roger