Elfel. Strömledande duschar
-
EinarEnfas
Re: Elfel. Strömledande duschar
Ganska bra ändå, ju mer ungarna skitar ner sig desto kraftigare smäll får dom när dom duschar. 
Nu är det ju måndag och om TS känner ägaren rätt "ta tag i detta fortare än en gris blinkar"
så är ju redan problemet hittat och avhjälpt.
Alla elektriker jag känner släpper ju det projekt dom håller på med för att fixa ett sånthär problem direkt om någon kund ringer och säger att det är läckströmmar i ett våtrum.
Ska bli spännande att höra vad det berodde på.
så är ju redan problemet hittat och avhjälpt.
Alla elektriker jag känner släpper ju det projekt dom håller på med för att fixa ett sånthär problem direkt om någon kund ringer och säger att det är läckströmmar i ett våtrum.
Ska bli spännande att höra vad det berodde på.
Ja han jobbar på det! Jag åker förbi där i sommar o får svaret
Men det är nån svag krypström som inte har med varmvatten,cirk.pump och göra.Man mäter upp högre strömmar närmare elcentralen men dom är väldigt låga.Ofarligt än så länge det inte kommer saltvatten ur duscharna, det skulle kunna ge för bra jordning...
Lägger upp det här sen!
Men det är nån svag krypström som inte har med varmvatten,cirk.pump och göra.Man mäter upp högre strömmar närmare elcentralen men dom är väldigt låga.Ofarligt än så länge det inte kommer saltvatten ur duscharna, det skulle kunna ge för bra jordning...
Lägger upp det här sen!