Kompakt Plasma ala tecno
Re: Kompakt Plasma ala tecno
Det kostar att ligga på topp! Kul att den nya funkade mer som du ville ha det. Har aldrig testat plasma, och lika bra att jag låter bli, annars köper jag väl en sån också istället för att lägga pengarna på att köpa delar till bussen.
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Ja det ska gudarna veta att det kostar 
Kan ju flika in med att TIGen fungerar nu som den ska, fick den utbytt då den ej gick ner på låga strömmar samt att pedal funktionen var det knas på.
Inte tugg och gnäll utan byte av maskinerna på direkten, provkörda av Paul på BenRoyal då det visat sig att han haft nåt ex med liknande fel.
Kan tänka mig att han läst lusen av tillverkaren som slarvat med kvalitet kontrollen.

Kan ju flika in med att TIGen fungerar nu som den ska, fick den utbytt då den ej gick ner på låga strömmar samt att pedal funktionen var det knas på.
Inte tugg och gnäll utan byte av maskinerna på direkten, provkörda av Paul på BenRoyal då det visat sig att han haft nåt ex med liknande fel.
Kan tänka mig att han läst lusen av tillverkaren som slarvat med kvalitet kontrollen.
Blir kul att se hur du får till det!. Har själv ide om att bygga nåt kordinatbord till min Cut 60 från stahlwerk, mycket nöjd med den förövrigt iofs bara skurit några meter totalt men har funkat perfekt!.