Det blir på tok för krångligt för de söder om city, anledningen till att köra centralt är ju att det underlättar för de flesta. Kör man utanför där det blir lite för krångligt så kanske en del kommer till en början, men sen droppar det förmodligen av ganska snart..
Kör man mer centralt så blir sponsring ganska mycket lättare både från företag och kommun. Jag ska inte skryta, men jag är ganska stolt över att jag fixade sponsring på dragning av fiber för ett lan evenemang i stockholm för ett par år sedan till ett värde på över 400 000..
Jag är ganska säker på att det får att ordna till ganska bra avtal och lösningar bara man håller sig i city.
Sen visst om andra vill driva det för att ligga utanför stan så ska inte jag hindra på något sätt, men jag själv kommer inte ha möjlighet att hjälpa till i någon större utsträckning då jag inte har bil och inte kan åka över hela stan eftersom det tar ganska lång tid
Sen visserligen så vill väl kanske ingen ha med mig

plus att andra säkerligen kan göra det jag erbjudit om..
Jag kommer bara med synpunkter på eventuella brister som kan göra att det hela brakar. Vem vet, det kanske blir bäst utanför stan, men tänk på att vi pratar om stockholmare nu, de flesta är stressiga i grunden och vill gärna inte åka över hela stan

det gäller även ef-are