Utförsäljning på Labb elektronik i sthlm
-
Kommer nog också dit imorr'n.
Man kan ju ta med sig lite grejer dit och byta
Har några stora högtalare som jag hitta på tippen, de fungerade när jag testade med batteri så jag vet inte varför de kastades
, några små högtalare och IDE-kablar. Tar med mig lite smågrejer om någon/några är intresserade av byte.
Man kan ju ta med sig lite grejer dit och byta

-
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Vi parkerade på en gata lite längre bort, och kom lagom fram till dörren när Sverker hoppade ur sin skåpbil, ca 10:20. Han undrade vad vi skulle göra där för det var stängt och ingen skulle få komma in. Jaha, sa jag. Men jag tänkte bara plocka ESD-påsarna som ligger uppe på en hylla i lagret. Jaha, ja dom kan du få ta, sa han. Sen Halvvägs in genom dörren sa jag lite snabbt att en bekant undrade om det gick att få med sig de orangea sortimentskåpen. Han kollade lite snett på mig men sa sen att det gick bra. 
Sen frågade jag om jag fick ta några rör med IC-kretsar. Jaja, det kan du väl svarade han och gick ut. När jag fyllt halva väskan med logikkretsar kom han in och utbrast "nämen de där får du inte ta, de har jag sålt till BHIAB." Så det var bara att snällt lägga tillbaks dem. Det var de andra i första hyllan han menade. Massa skrot som inte jag ville ha. Nåja. Jag har så jag klarar mig ändå i detta liv, och nästa med...
Jag har nu ungefär 800 ESD-påsar, och de väger en hel del...
Fick med mig massor av sortimentlådor. Illuwatar fick fler än han ville ha från början, och jag fick lika mycket över som jag nu tagit hem.

Sen frågade jag om jag fick ta några rör med IC-kretsar. Jaja, det kan du väl svarade han och gick ut. När jag fyllt halva väskan med logikkretsar kom han in och utbrast "nämen de där får du inte ta, de har jag sålt till BHIAB." Så det var bara att snällt lägga tillbaks dem. Det var de andra i första hyllan han menade. Massa skrot som inte jag ville ha. Nåja. Jag har så jag klarar mig ändå i detta liv, och nästa med...

Jag har nu ungefär 800 ESD-påsar, och de väger en hel del...
Fick med mig massor av sortimentlådor. Illuwatar fick fler än han ville ha från början, och jag fick lika mycket över som jag nu tagit hem.

> Jag har nu ungefär 800 ESD-påsar,...
Är det sådana här ?
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?d ... tm&lang=se
Eller sådana här :
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?d ... tm&lang=se ??
Storlek ?
Är några hundra av dom till salu ?
Är det sådana här ?
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?d ... tm&lang=se
Eller sådana här :
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?d ... tm&lang=se ??
Storlek ?
Är några hundra av dom till salu ?
-
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
När jag var inne på lagret så hörde jag att det var nån vid dörren som fick veta att det var stängt. Kan ju inte varit Xelon om han var där innan mig... Jag vet inte varför han släppte in mig, och t.o.m lät mig montera ner saker från väggarna. Måste bero på min karismatiska utstrålning, eller nåt...
Hela högen väger 11,7kg. Tunga rackare...
sodjan: Påsarna är av den första typen, helt kolsvarta. Utan märkning.
Mäter jag med 10cm mellan mätpinnarna får jag ca 12kΩ.
Invändiga mått är 155x400mm.
Hur många vill du ha? 300? Och vad vill du ge för det?
EEPROMdanne: Visst. det går väl bra. Du och sodjan borde ju kunna samspråka lite ang. transporten. Ni är ju från samma stad.
Sortimentlådorna vill jag nog behålla själv.

Hela högen väger 11,7kg. Tunga rackare...
sodjan: Påsarna är av den första typen, helt kolsvarta. Utan märkning.
Mäter jag med 10cm mellan mätpinnarna får jag ca 12kΩ.
Invändiga mått är 155x400mm.
Hur många vill du ha? 300? Och vad vill du ge för det?
EEPROMdanne: Visst. det går väl bra. Du och sodjan borde ju kunna samspråka lite ang. transporten. Ni är ju från samma stad.

Sortimentlådorna vill jag nog behålla själv.
-
MadModder:
Om jag kommer till dig kan ju jag hämta så många sodjan vill ha också
Hur många vill du ha kvar själv?
Har ett par datornätaggregat, koiaxalkabel, lite motstånd och kondensatorer(kanske du redan tagit från labb) och IDE-kablar om du vill ha/byta
Kan rota lite till och se vad jag hittar.
EDIT: Har även en motor och encoder som blev över när jag köpte några stycken från badtastex...
Om jag kommer till dig kan ju jag hämta så många sodjan vill ha också

Har ett par datornätaggregat, koiaxalkabel, lite motstånd och kondensatorer(kanske du redan tagit från labb) och IDE-kablar om du vill ha/byta

EDIT: Har även en motor och encoder som blev över när jag köpte några stycken från badtastex...
Senast redigerad av EEPROMdanne 19 mars 2008, 21:51:34, redigerad totalt 1 gång.