TomasL skrev:
Det intressanta var inte att den fanns i butik, utan tillgänglig sedan Augusti, på MSDN vilket jag tydligt skrev.
Skriver du ett inlägg utan någon som helst hänvisning så antar jag att du hänvisar till det inlägg som står direkt ovanför, eller ska man gissa?
Du förklarade klart och tydligt att W7 funnits tillgänglig på MSDN sedan Augusti, direkt efter att jag den deklarerat att den släpps 22/10 för
gemene man/kvinna.
Då blev ju det naturliga svaret "NEJ", eftersom
gemene man/kvinna inte hänger på MSDN.
Detta "NEJ" var avsett till ditt inlägg ovanför, det anslöts inte automatiskt till någon grupp som anser ditten och
datten angående RC eller något annat alls. Något oklart eller konstigt med det?
TomasL skrev:Så, frågan är, vad är problemet med Vista?
Vad är problemet med vad som helst? Och för vem?
Du är säkert jätteinsatt i vad utvecklare och andra håller på med och anser om OP, men vad det gäller
privatpersoner i största allmänhet så har du inte en susning, inte som du visar i dina inlägg i vilket fall.
Men det kanske är avsikten med det hela, vad vet jag.
Vista levereras/levererades många gånger ihop med 512MB/1GB interminne från div datorleverantörer med löfte om att
detta ska funka fin fint, inga problem. Greta och Göran 50+ (med fler!) med föga intresse för tekniken svalde naturligtvis
det med hull och hår och köpte skiten, för att sedan upptäcka hur det är att ro i sirap med en arm, slött segt och frustrerande.
Så har det generellt sett ut under de år vista varit ute på marknaden.
/ Tompa