Vad kan vara vitalt för välljud? Jo att det förblir det samma efter förstärkningen just välljud, svårar än så är det inte. Jag är mycket förvånad över att folk inte förstår vad jag skriver men får väl ta på mig skulden av att var just svår att förstå, vad tusan skall man göra åt det?
No:1 (Det enda jag kan göra är att skita i att skriva.) Nr1 är förmodligen lätt att ta till sig för alla, nu skrev jag det bara som ett exmple som något lättföståbart för alla så vissa "uttalande tro jag är mer lättförstådda än andra.
Man får väl har en personlig assiett som översätter till "bonden" till deras språk? (ett av mina berömda skämt som heller ingen förstår).
Starta ny tråd någon, jag är trött för tillfället, letar efter en bok och har det svårt på det personliga planet eftersom den skall fram tills i morgon. Och inte hade dykt upp igår, nu kanske?
Citat: Inte ens trådrubriken kan jag ta in, då jag kan tycka att en förstärkares egenskaper är lika viktiga vare sig den ska förstärka välljud eller oljud - om man nu eftersträvar hi-fi.
Frågande: Står där något i rubriken om förstärkare? Ett problem tycker jag är att folk läser text som inte finns, målar upp en hel del i huvudet. Om man enbart håller sig till välljud så är rubriken förbenat lätt att förstå!!!! Folk har sååååå god fantasi så man blir nästan rädd. Man kanske går händelserna i förväg, inte vet jag????? Vem tusan har talat om oljud, ok att någon kan vara intressrad av det men så långt tänkte inte jag och varför skulle jag göra det när jag tänkte som jag gjorde när det gäller rubriken. Men vi kan ju starta en ny tråd om att få till det "hösta" oljudet, som en paralell.
Det är inte lätt för min att förstå hur folk tänker? Känns som om det är lite synd om mig nu, medlidande om jag få be!!!! (ännu ett skämt).