Håller med Illuwatar! Det är t ex så mkt roooligare att lyssna på Polisen än att störa ut deras sändningar (f ö inte så svårt, mer en kostnadssak). Men det är väl en ålderssak, när man är 15 vill man förstöra saker, he he. Hade jag haft så mkt spring i benen som en femtonåring, så hade jag byggt en fjärrstyrd elstart till moppen!
Javisst! Du har till o med fått ett antal länker! Att det sedan är olagligt är ju ditt problem och om radion du olagligt vill störa ut sitter till ett vägguttag ska du alltså störa genom ett skärmat kabel....och DÅ ska du ha en rejäl utrustning!
Om det är grannens klockradio som väcker dig ska du klaga, först till grannen och sedan till hyresvärden om det inte hjälper.
Men som en del säger: var lite konstruktiv i stället för destruktiv.
jag hittar ingen sak att störa radio med på avlyssning.nu ... är det någon som har ett kopplingsschema eller någon bra länk.. har ni inte det behöver ni inte skriva att jag inte ska vara så destruktiv.. jag vill ju bara testa och skojja lite med polarna.. så snälla, endast seriösa svar...
Det är bara att ta lämplig fm sändare och ställa in den på samma frekvens och kräma på nog med efekt så stör du ut den andra stationen.
Och fm sändare finns det några av på avlyssning.
PTS brukar inte ha svårt för att kolla varifrån störningarna kommer om någon klagar på att deras sändningar störs ut.
(Har drivit radiostationer, så jag vet hur noga de är med att deviationen inte får var över gränsvärdet, då det stör andra sändningar.)
ska du störa rejält så måste det vara bredbandigt, å då krävs EFFEKT
men som sagt, nuförtiden skulle jag aldrig pyssla med sånt pga terroristlagen m..m
det är rejäla straff å man kan inte säga "skulle bara skoja med polarna#