Är dessa kondensatorer något att ha? (350VDC 3900µF)
Re: Är dessa kondensatorer något att ha? (350VDC 3900µF)
Det var dem jag kom åt på ett hyfsat enkelt sätt. Vad är rätt pris då? 100kr/st? 50kr/st?
-
victor_passe
Har tidigare betalat 50:- styck för likande.
Och det tycker jag är ett bra pris.
Och det tycker jag är ett bra pris.
Då får vi se om det blir någon affär och vad skroten vill ha.
Samma här, men då gällde det 50 stycken. Och det är väl någonstans kring den kvantiteten som jag främst är intresserad av, så jag avanmäler intresse 
Vad ska man med 50st så stora kondensatorer till? De väger ju nästan ett kilo styck eller så, stora som ölburkar.
Japp, så stora är de jag köpte också
Dock aningens lägre kapacitans.
Stor kondensatorbank för allmänt experimenterande med railguns, coilguns, hybridkanoner och liknande
Stor kondensatorbank för allmänt experimenterande med railguns, coilguns, hybridkanoner och liknande
Ja det var väl där mina funderingar landade också.
Får se om jag hinner förbi idag, men mer än 50kr/st är de alltså inte värda här, tror det blir svårt att motivera frakt på typ 100kr till eventuell köpare då. Jaja, vi får se.
Får se om jag hinner förbi idag, men mer än 50kr/st är de alltså inte värda här, tror det blir svårt att motivera frakt på typ 100kr till eventuell köpare då. Jaja, vi får se.
Vi kan glömma denna tråden, de ville inte sälja dem. Vet inte om det är deras avtal med säljaren eller nån miljögrej.