Tekko bygger en förknasare
Re: Tekko bygger en förknasare
Efter rengöring av förknasarn, skulle göra en video men hade lite problem, slutade med att motorn varvade upp 2ggr på raken av sje själv å sen stanna för att inte vilja starta igen, e en massa små skräp i bränslet som sätter igen jethålet samt att det kan va lite spån från tillverkningen kvar också.
Ska imorrn tillverka tumhjul till skruvarna samt svarva en liten flötburk å ett bränslefilter, sen blir det en liten video på det hela.
Ska imorrn tillverka tumhjul till skruvarna samt svarva en liten flötburk å ett bränslefilter, sen blir det en liten video på det hela.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP*
Nu får det fan räcka med svarvande på ett tag, jag orkar inte mer!
har setat i runt 6 timmar idag.
Detta blev resultatet:

Denna förknasare är nu mer eller mindle klar å färdig nu. Video på skiten kommer när jag orkar med en testkörning. E så jävla
just nu.
Detta blev resultatet:

Denna förknasare är nu mer eller mindle klar å färdig nu. Video på skiten kommer när jag orkar med en testkörning. E så jävla
Imponerande. Jag förstår inte hur du ens orkar fullfölja såna här projekt 
En video e nu på väg upp på tuben, enligt kameratimern räcker soppakoppen ca 3-4 minuter.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Mycket snyggt!! 
Riktigt kul projekt det här. Det får gärna dyka upp fler motorprojekt på forumet.
Riktigt kul projekt det här. Det får gärna dyka upp fler motorprojekt på forumet.